BMW F11 535d 3.0d 300KM – poprawa po innych, tym razem EGR.

Post ciekawostka ➡️ na wykresie możecie zobaczyć jaki wpływ na moc ma źle wyprogramowany zawór EGR… Klient zgłosił się do nas na pomiar mocy oraz weryfikację co i jak jest zrobione w sterowniku. Jest to świeży zakup i wg. odczuć klienta samochód jest zbyt słaby jak na seryjne 300KM. Pomiar pokazał, że do serii brakuje 60KM 👀 Odczytaliśmy sterownik i przyczynę znaleźliśmy bardzo szybko – niepoprawnie wyłączony zawór EGR co powodowało braki w przepływie (w takim dużym skrócie). EGR oczywiście wyłączyliśmy zgodnie ze sztuką i „na dzień dobry” doszło 40KM 😁 Do wymiany jest jeszcze przepływka, moment obrotowy wróci do serii i prawdopodobnie będziemy kończyć robotę porządnym strojeniem na 300+ 💪
I to nie jest „chwalipost” tylko przy okazji taka mała przestroga/wskazówka dla Was 😉 Jeśli decydujecie się na jakieś modyfikacje w sterowniku to warto zastanowić się nad wyborem ➡️ jechać do kogoś, kto robi przy samochodach wszystko i przy okazji nagle z dnia na dzień stał się tunerem czy wybrać tunera, który zajmuje się tylko modyfikacjami sterowników i ma w tym doświadczenie 😉
+ 𝟰𝟬𝗞𝗠 🔥
𝗡𝗮𝗻𝘆𝘀 𝗣𝗲𝗿𝗳𝗼𝗿𝗺𝗮𝗻𝗰𝗲
▪ 𝗖𝗵𝗶𝗽𝘁𝘂𝗻𝗶𝗻𝗴 𝗶𝗻𝗱𝘆𝘄𝗶𝗱𝘂𝗮𝗹𝗻𝘆
▪ 𝗖𝗵𝗶𝗽𝘁𝘂𝗻𝗶𝗻𝗴 𝘀𝗮𝗺𝗼𝗰𝗵𝗼𝗱𝘆 𝗰𝗶𝗲̨𝘇̇𝗮𝗿𝗼𝘄𝗲
▪ 𝗛𝗮𝗺𝗼𝘄𝗻𝗶𝗮
▪ 𝗗𝗣𝗙/𝗘𝗚𝗥/𝗔𝗱𝗯𝗹𝘂𝗲
☎ 𝟲𝟵𝟳 𝟮𝟵𝟳 𝟴𝟵𝟬
🚘 𝗖𝘇𝗲̨𝘀𝘁𝗼𝗰𝗵𝗼𝘄𝗮, 𝘂𝗹. 𝗞𝗶𝘀𝗶𝗲𝗹𝗲𝘄𝘀𝗸𝗶𝗲𝗴𝗼 𝟲𝟬