Dziś zamiast wykresów z pomiarów mocy coś równie ciekawego i praktycznego
Ople z benzynowym silnikiem 1.4T pracują na bardzo wysokiej temperaturze cieczy chłodzącej – zazwyczaj między 99°C a 106°C, niezależnie od tego, czy stoimy w korku, czy jedziemy autostradą.

Choć taka temperatura nie jest krytyczna, to może negatywnie wpływać na trwałość silnika – szczególnie na uszczelki, przewody gumowe i inne elementy.
Na szczęście da się to skorygować i w ramach modyfikacji oprogramowania sterownika silnika możemy obniżyć temperaturę pracy do bardziej rozsądnych wartości – okolice 92 – 95°C 

Jeśli macie taki silnik i zależy Wam na lepszej ochronie jednostki oraz dłuższej żywotności podzespołów – zapraszamy na taką szybką i niedrogą modyfikację
Na zdjęciach macie porównanie temperatury silnika przed i po modyfikacji.

𝗡𝗮𝗻𝘆𝘀 𝗣𝗲𝗿𝗳𝗼𝗿𝗺𝗮𝗻𝗰𝗲






