๐—›๐˜†๐˜‚๐—ป๐—ฑ๐—ฎ๐—ถ ๐—œ๐Ÿฏ๐Ÿฌ ๐Ÿญ.๐Ÿฒ ๐—–๐—ฅ๐——๐—œ ๐Ÿญ๐Ÿญ๐Ÿฌ๐—ž๐—  – ๐—ฐ๐—ต๐—ถ๐—ฝ๐˜๐˜‚๐—ป๐—ถ๐—ป๐—ด

Nawet w mniejszych silnikach dobrze przeprowadzona modyfikacja moลผe przynieล›ฤ‡ ล›wietne efekty ๐Ÿ˜€ Tutaj zyskaliล›my solidny przyrost momentu obrotowego ๐Ÿ’ช Do tego urwane 4 sekundy z przyspieszenia na 3 biegu wiฤ™c modyfikacja zdecydowanie na duลผy plus dla komfortu jazdy ๐Ÿ˜‰

+ ๐Ÿฎ๐Ÿฎ๐—ž๐—  ๐Ÿ”ฅ
+ ๐Ÿด๐Ÿณ๐—ก๐—บ ๐Ÿ”ฅ

๐—ก๐—ฎ๐—ป๐˜†๐˜€ ๐—ฃ๐—ฒ๐—ฟ๐—ณ๐—ผ๐—ฟ๐—บ๐—ฎ๐—ป๐—ฐ๐—ฒ
โ–ช ๐—–๐—ต๐—ถ๐—ฝ๐˜๐˜‚๐—ป๐—ถ๐—ป๐—ด ๐—ถ๐—ป๐—ฑ๐˜†๐˜„๐—ถ๐—ฑ๐˜‚๐—ฎ๐—น๐—ป๐˜†
โ–ช ๐—–๐—ต๐—ถ๐—ฝ๐˜๐˜‚๐—ป๐—ถ๐—ป๐—ด ๐˜€๐—ฎ๐—บ๐—ผ๐—ฐ๐—ต๐—ผ๐—ฑ๐˜† ๐—ฐ๐—ถ๐—ฒฬจ๐˜‡ฬ‡๐—ฎ๐—ฟ๐—ผ๐˜„๐—ฒ
โ–ช ๐—›๐—ฎ๐—บ๐—ผ๐˜„๐—ป๐—ถ๐—ฎ
โ–ช ๐——๐—ฃ๐—™/๐—˜๐—š๐—ฅ/๐—”๐—ฑ๐—ฏ๐—น๐˜‚๐—ฒ
โ˜Ž ๐Ÿฒ๐Ÿต๐Ÿณ ๐Ÿฎ๐Ÿต๐Ÿณ ๐Ÿด๐Ÿต๐Ÿฌ
๐Ÿš˜ ๐—–๐˜‡๐—ฒฬจ๐˜€๐˜๐—ผ๐—ฐ๐—ต๐—ผ๐˜„๐—ฎ, ๐˜‚๐—น. ๐—ž๐—ถ๐˜€๐—ถ๐—ฒ๐—น๐—ฒ๐˜„๐˜€๐—ธ๐—ถ๐—ฒ๐—ด๐—ผ ๐Ÿฒ๐Ÿฌ
โžก๏ธ ๐—ต๐˜๐˜๐—ฝ๐˜€://๐—ฎ๐˜‚๐˜๐—ผ๐˜๐—ฒ๐—ฐ๐—ต-๐˜๐˜‚๐—ป๐—ถ๐—ป๐—ด.๐—ฝ๐—น/